אבי מעוז: סמוטריץ' הציע לי את המקום ה-11, אתייעץ עם הרבנים

אליהו גרין No Comments on אבי מעוז: סמוטריץ' הציע לי את המקום ה-11, אתייעץ עם הרבנים

יו"ר מפלגת נעם: "ח״כ סמוטריץ חזר על הצעתו כפי שהתפרסמה בעבר בתקשורת, שמפלגת נעם תקבל את המקום ה-11. החלפנו דעות, והודעתי לח"כ סמוטריץ׳ שאביא את הצעתו בפני הרבנים"

צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

החיבורים בגוש הימין לקראת הגשת הרשימות: יו"ר מפלגת נעם, חה"כ אבי מעוז שנפגש היום (שלישי) עם יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', מעדכן כי הוצע לו המקום ה-11 ברשימה המאוחדת והוא יביא את ההצעה בפני הרבנים להכרעתם.

מעוז עדכן היום: "הגעתי לפגישה עם ח"כ בצלאל סמוטריץ מתוך רצון להמשך שיתוף הפעולה. אמנם ציפיתי שפגישה כזאת תתקיים מיד אחרי החתימה עם ח"כ איתמר בן גביר ולא אחרי כשלושה שבועות אבל מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.

לדבריו "ח״כ סמוטריץ חזר על הצעתו כפי שהתפרסמה בעבר בתקשורת, שמפלגת נעם תקבל את המקום ה-11. החלפנו דעות, והודעתי לח"כ סמוטריץ׳ שאביא את הצעתו בפני הרבנים שאיתם אני מתכוון להתייעץ הערב בדבר הצעתו זו, ובדבר החלופות הנוספות העומדות בפני מפלגת 'נעם' לקראת הגשת הרשימות".

בתוך כך, שרת הפנים, איילת שקד שחתמה הבוקר על הסכם לריצה משותפת עם הבית היהודי, שוקלת לצרף לרשימתה את סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה. סעדה ושקד צפויים להיפגש, כאשר המועד האחרון להגשת הרשימות הוא יום חמישי בערב.

בסקר מנדטים של מכון "פאנלס פוליטיקס" שפורסם היום בערוץ הכנסת, זוכה גוש נתניהו ל-57 מנדטים. לפי הסקר, מפלגת הליכוד ל-32 מנדטים, יש עתיד ל-26, המחנה הממלכתי ל-12, הציונות הדתית 11, ש"ס 8, יהדות התורה 6, הרשימה המשותפת 6, מרצ 5, העבודה 5, ישראל ביתנו 5 ו-רע"מ 4.



0 תגובות